Tu jest kompletny opis montowania spryskiwaczy reflektorów (do OI), i opis wszystkich problemów z tym związanych:
Jaką wersję octavii 2 z silnikiem diesla wybrać?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez MarcinOlsztynna co w takich atach zwrocic uwage
Zamieszczone przez MarcinOlsztynktóra wersja jest najmniej niezawodnaNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Na czym polega ta tragedia? 2.0 to rozwinięcie sprawdzonego 1.9 TDI ze zmianą głowicy na 16V oraz zamontowaniem pompowtryskiwaczy na dwie śruby zamiast jednej. Pękające głowice to problem rozwiązany, hałas teoretycznie powinien być minimalnie niższy, a jest to w zasadzie jedyna odczuwalna wada silników PD (no może, poza wydumaną olbrzymią turbodziurą), a to że redaktorzy Auto Bilda przejechali się kilkoma CR, nie usprawiedliwia takiej oceny.
Fakt, faktem uzyskanie normy emisji spalin Euro 5 jest dla PDków prawie nierealne, a kultura pracy jest zdecydowanie niższa od CR, ale coś za coś. Tak czy owak, klamka zapadła i teraz będziemy mogli tylko narzekać, że szyna się zapchała, albo wtryskiwacze piezokrystaliczne odmówiły współpracy z paliwem, zamiast pisać, że TDI PD budzi rano sąsiadów i od pół miliona kilometrów nic w tej kwestii się nie zmienia. Mimo wszystko mam nadzieję, że po całkowitym przejściu na CR w koncernie VAG nikt nie będzie narzekał. Szczególnie interesuje mnie nadchodząca nowość - 1.6 TDI CR, być może warto poczekać...Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
MarcinOlsztyn, zależy czego oczekujesz od furmanki?? Ma być szybko czy dostojnie , a może ekonomicznie czy bardziej bogato?? Wszystko zależu jak i ile jeździsz??
Jest opcja , że może nie opłaca Ci sie przepłacać za dizlucha i bardziej opłaca sie kupić benzynkę. Większa radocha z jazdy
Kolejna rzecz to późniejsza chęć poprawienia fabryki. W takim wypadku musi być coś z dodmuchem !!
Najlepiej przejdź się do naszego salonu Skody i popróbuj, maja kilka testowek.
Z mojej strony polecam O II po lifcie z 2.0 TDI CR 170 . PIĘKNIE JEDZIE :!: :!: :!:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Czy mógłbyś zacytować część tego artykułu, zwłaszcza tą, gdzie odniosłeś wrażenie, że ten silnik to tragedia?
Tak, jak pisałem wcześniej, do głównych wad należy zaliczyć hałaśliwości (bez przesady, kto kupował do tej pory diesle dla zupełnej ciszy?) i na tym bym tą listę zakończył. Reszta to zalety, no może jeszcze do wad zaliczyłbym branie oleju (skrajne opinie użytkowników) i wydumana, powtarzam wydumana turbodziura (max moment przy 1750 rpm - faktycznie tragedia . Reszta to wady wszystkich współczesnych TD - dwumasa oraz czułość na jakość tankowanego paliwa, nie wydaję się aby 2.0 TDI był w tych kwestiach jakimś skrajnym wyjątkiem.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
paulob1, jeśli już opierasz się na jakimś artykule to podaj do niego link, bo nie wszyscy potrafią znaleźć sobie w necie to o czym piszesz. Poza tym chyba nie bardzo doczytałeś o jaki silnik chodzi... Tam mowa jest o jednostce 170 konnej a nie 140. Silniki wydają się łudząco podobne a jednak różnią się budową niektórych elementów.
Podaję link do artykułu o jakim napisał paulob1: http://www.auto-swiat.pl/wydania/art...22421&Strona=1
Swoją drogą po przeczytaniu tego artykułu, skłonny jestem sądzić, że chyba komuś bardzo musiało zależeć na negatywnym wyniku testu albo testerzy eksploatowali silnik jak te głupie małpy - odpalasz i but w podłogę... Świadczą bynajmniej o takim stylu jazdy szybko wytarte klocki hamulcowe z tyłu. Gdyby każdy Passat tak się zachowywał jak testowany egzemplarz - dawno już musieliby zamknąć fabrykę w Wolfsburgu, odchodząc w niesławie. Wg mnie bardzo naciągnięty opis.. Brakuje tam jeszcze tylko opisu jak samochód leciał z dużej wysokości i dlaczego nic z niego nie zostało :lol: Ale poczytajcie sami...
Pozdrawiam.OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
IMO
najbardziej niezawodny i oszczedny z pewnoscia 1.9tdi 105
b dynamiczny 2.0tdi 170 lub 2.0TFSI 200
kompromis 2.0tdi 140 lub 1.8 tsi 160
ponoc 1.9 105 po programie na 140KM jest lepszym wyborem niz 2.0 140 ze wzgledu na niezawodnosc
najlepiej pojezdzic samemu i stwierdzic co odpowiada.. co do niezawodnosci jest na temat o usterkach (obszerny) ale wiele usterek jest eliminowane z czasem
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Skoro jesteśmy w temacie, to czym różni się 1.9 TDI PD 105 KM BJB od BXE? Poza oczywiście datą wprowadzenia Czy jest szansa na to, że w BXE pompowtryskiwacze montowane są na 2 śruby, co wyklucza konieczność ich ustawianie przy ponownym montażu?
P.S.
Test typowo AutoBildowy, co ciekawe kiedyś zalecało się jazdę do zagranicznych ASO, a wygląda na to, że w Niemczech zarówno z elektroniką kiepsko, jak również z jakością obsługi.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paulob1Rozumiem,że każdy chciałby mieć wszystko na złotej tacy,ale gazetę można kupić w zwykłym kiosku za 2,60PLN! Napiszę tylko tyle,że passat z 2,0 TDI 140KM w teście 100 tys km lądował w serwicie aż 9 razy z powodu słabości zilnika.Resztę można sobie doczytać w normalnej gazecie.
a na marginesie fajne jest to:
"Drobna wada wrodzona, niewłaściwe diagnozy, a także błędy w sztuce serwisowej wystarczyły, by bardzo mocno nadszarpnąć opinię o solidności popularnego Passata, w naszym teście długodystansowym sprawdziliśmy wersję z popularnym silnikiem 2.0 TDI" :lol:
[ Dodano: Nie 16 Lis, 08 17:34 ]
acha, czyli o różnych testach mówimy :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
hihihihihi, 2 te same testy i 2 różne motory, uwielbiam pismaków :lol:
[ Dodano: Nie 16 Lis, 08 17:39 ]
Zamieszczone przez paulob1Racja. MOje przeoczenie. Te silniki są =łudząco do siebie podobne.Nie mniej jednak zastanawiałbym się nad kupnem takiego Volksszajsu
poza tym zamiast czytać gazetki pogadaj z kolegami, którzy jednym lub drugim motorem zrobili już pare kilometrów, zamiast wygłaszać tego typu opinie nie poparte NICZYM :idea:
mogę Ci opowiedzieć o wadach BKD, a jeszcze lepiej jak sobie poczytasz na forum :idea:
[ Dodano: Nie 16 Lis, 08 17:40 ]
Zamieszczone przez paulob1Te silniki są =łudząco do siebie podobnesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz